Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

Lilith Reloaded


Καλησπέρα διαδικτυακέ κόσμε!
 "Lilith," by A Wraith,
Αποφάσισω να ενεργοποιήσω εκ νέου το παλιό μου blog, όταν πριν από 6-7 χρόνια, είχα νιώσει κάποιες λίγες φορές, σποραδικά, την ανάγκη να μοιραστώ κάποιες σκέψεις με τον διαδικτυακό χωροχρόνο.
Αυτήν την περίοδο, λοιπόν, μου γεννήθηκε πολύ περισσότερες φορές η ανάγκη να επικοινωνήσω τις σκέψεις  μου, ρίχνοντας τες σαν ένα μπουκάλι με μήνυμα μέσα στην άβυσσο της καταιγιστικής πληροφορίας, διότι οι καιροί που ζούμε μου έχουν εγείρει ανησυχητικά ερωτήματα  και προβληματισμούς.
Όλο και πιο συχνά τους τελευταίους μήνες, διατύπωνα την άποψή μου για τις πολιτικές εξελίξεις στα social media, σε σημείο να δημιουργήσω δυσανασχέτηση σε κάποιους αγαπημένους γνωστούς και διαδικτυακούς φίλους, οι οποίοι δεν θέλουν να παρακολουθούν την επικαιρότητα, γιατί τους δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα. Επειδή, λοιπόν, είναι δικαίωμά τους και επιλογή τους, και τους σέβομαι, αποφάσισα να οργανώσω πιο συστηματικά τις σκέψεις και τις θέσεις μου στο παλιό μου blog. Μια μορφή διαδικτυακού ημερολογίου, σημειωματάριου, το οποίο θα το επισκέπτεται όποιος-α θέλει να ταξιδέψει για λίγο στη δική μου τροχιά. Μια συμβολή στον δημοκρατικό διάλογο και την αναβάθμιση του δημόσιου λόγου. Το διαδίκτυο έχει όλες τις δυνατότητες να γίνει μια σύγχρονη εκκλησία του δήμου. Στο χέρι μας είναι.
Σε αυτό το ιστολόγιο λοιπόν, θα ασχοληθώ με θέματα κυρίως κοινωνικοπολιτικά στα πλαίσια σχολιασμού και αλληλεπίδρασης με την επικαιρότητα αλλά και ερευνητικά, ιστορικά και καλλιτεχνικά στα πλαίσια επικοινωνίας, αυτομόρφωσης, διάχυσης της γνώσης και διαμόρφωσης της πραγματικότητας.
Πόσο συχνά θα γράφω, δεν μπορώ να το ξέρω. Εξαρτάται από τη μέρα. Κάποιες φορές, το κεφάλι μου δεν μπορεί να σταματήσει να παράγει σκέψη προς επικοινωνία και άλλες φορές το μόνο που θέλω να κάνω είναι να κοιτάζω το ταβάνι. Επομένως, θα δούμε.
6 χρονιά μετά λοιπόν, Lilith Reloaded.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου